به نام خداوند مهربان

 

سلام به تو که اشرف مخلوقاتی

حالت خوبه؟

نه راستش حالم خوش نیست و حوصله ندارم

آخه کلی تایم از دست دادم.احساس میکنم که نمیتونم در کنکور 1400 موفق بشم و درسهام رو برسونم و بخونمشون.

کلی درس.کلی کتاب.کلی تست حل نشده

زمان از دست رفته رو چیکار کنم؟

اخه اونایی که تو کنکور موفق میشن از تابستون یا حداکثر مهرماه استارت درس خوندنش رو زدن و درسها و آزمونهاشون رو جلو اوردن

ولی من چی؟sad

خب  دارم گوش میدم ببینم کی این زنجیره ی افکار منفی و به زبون آوردن باورهای منفی رو قطع میکنی؟

ولی به نظرم بهتره که حرفت رو قطع کنم و من صحبت کنم

فرض کن که من نشستم تا صبح به حرفات گوش کردم،باهام درد و دل کردی و من رو متقاعد کردی که نمیشه

اما یه سوال میشه بگی کی بهت گفته که زمان عامل اصلی موفقیت در کنکوره؟

میشه بگی که کی بهت گفته اونایی که موفق شدن حتما از تابستون یا سالهای پایه درس خوندن؟

اصلا این سوالها رو بیخیال فکر کن که من رو متقاعد کردی که آره نمیشه و تلاش نکردی.

وقتی بری جلوی آینه و به چشمات نگاه کنی،جواب اونا رو چی میدی؟

جواب قلبت رو چی میدی؟

آیا صرفا به خاطر یک استدلال غلطی که تو ذهنت داری که زمان مورد نیاز موفقیت در کنکور رو ندارم میخوای درس خوندن و تلاش کردن و بالا کشیدن درصدهات رو بیخیال بشی؟

به همین سادگی؟ کجاس اون آدمی که اول سال عکس رشته و دانشگاه مورد علاقش رو به دیوار اتاقش میچسبوند؟ و به هدفش میگفت که ببین من تا آخرین نفسم پات میمونم و واسه بدست آوردنت تلاش میکنم ؟؟

به همین سادگی از کنارش میخوای عبور کنی؟؟

نه ... نه ... اشتباه نکن...رفیق نیمه راه آرزو و هدفت نباش

هدف تو هنوز جون داره...هنوز زندس...هنوز داره نفس میکشه...

تو میتونی بهش زندگی دوباره ببخشی و سرحالش کنی...

آره با خود تو هستم.تو میتونی به سمت زندگی بهتر  گام برداری و دست اخر لذت موفقیت در کنکورت و رسیدن به اون هدف رو تجربه کنی

 

آخه زمان رو چیکار کنم؟  آخه چطوری برنامه ریزی کنم؟

آخه اگه نرسم چی ؟

آخه آخه نداریم.من توی پادکست راهنماییت میکنم و قدم اول رو هم که برداری خداوند هدایتت میکنه و درمسیر هم جواب سوالاتت رو پیدا میکنی

پس بسم الله

 

برای دریافت پادکست به صورت مستقیم کلیک کنید

 

 

اگه نیاز به کمک هم داشتی میتونی در دوره استارت از صفر شرکت کنی که

1 برنامه ریزی شخصی

2 جلسات مشاوره هفتگی و پاسخگویی به تمام سوالات

3 جلسات پیگیری

4 چکینگ شبانه و تحلیل گزارش کار درسی

رو دریافت کنی که مطمینم میتونه بهترین انتخابت در سال کنکور باشه و بیش از 70 درصد درس ها رو همراه با مرور و تست بخونی

 

برای ثبت نام و دریافت جزییات بیشتر با شماره   09383645853 از طریق واتس اپ یا تلگرام در ارتباط باش.