به نام خداوند مهربان

 

سلام به شما دانش آموزان سخت کوش

 

مرور فایل اول:

 

داخل پادکست اول گفتم خودتون رو کوهنوردهایی فرض کنید و من هم به عنوان راهنما و راه بلد شما

قله ای که برای فاتح شدن اون در نظر گرفتیم اورست هست و قانون هدف گذاری به ما میگه باید قله و هدف بزرگ رو به هدف های کوچیک تر تقسیم کنید.

نکته ی بعدی که به اون اشاره کردم این بود که هدف از شرکت در آزمونهای ازمایشی(اعم از گاج،سنجش،گزینه 2،قلم چی و...) این است که ازمون به ما عیب و ایراد کار رو نشون بده و ما بیایم روی این عیب و ایراد کار کنیم و اونها رو رفع کنیم تا در ازمونهای بعدی موفق تر باشیم و خوش بدرخشیم.

 

لینک فایل اول:  http://nimapiry.blog.ir/post/azmon-azmaieshi

 

مقدمه فایل دوم:

 

آزمون آزمایشی و کنکور سعی در این داره که یک قانون مهم رو به ما گوشزد کنه و بفهمونه که 

آزمون تشریحی و آزمون تستی با هم دیگه فرق داره؛برای موفقیت در آزمون آزمایشی و کنکور داوطلب باید از تسلط بالایی برخوردار باشه و به همه ی جنبه های درس ها و به همه ی قسمت ها مسلط باشه.

اما خب سوال اینجاس

 

رسیدن به این حد از تسلط و یادگیری کامل چطور و با چه روشی اتفاق میفته؟

آیا با درسنامه خوندن؟حل تست و تمرین زیاد؟ساعت مطالعه بالا؟

 

در جواب باید گفت که رسیدن به اون حد از تسلط و یادگیری کامل و هم چنین موفقیت در آزمون آزمایشی و انشالله خود کنکور 1400 به مجموعه ای از اعمال و رفتار بستگی داره

اما امروز قصد بنده این بوده که به یکی از فاکتورهای رسیدن به یادگیری کامل اشاره کنم و مابقی فاکتورها در فایل های آینده مورد بررسی قرار میگیرن.

 

پس دفترچه هاتون رو بردارید،با من همراه باشید در این پادکست ،یادداشت برداری کنید و مهم تر از همه به نکاتی که یادمیگیرید عمل کنید که انشالله با تراز و درصدهای خوبی که بدست میارید من رو خوشحال کنید.

هم چنین منتظر فایل های بعدی هم باشید.

                                                                   

                                                                                          فعلا خدا نگهدارتون

 

 

  برای دریافت پادکست به صورت مستقیم کلیک کنید

 

  برای دریافت پادکست در تلگرام خود و عضویت در کانال مشاوره کلیک کنید