بسم الله الرحمن الرحیم

  1. من امسال که کنکور دارم روزه بگیرم یا نه؟
  2. برای روزه بودن و مدیریت انرژی چیکار کنم؟
  3. چطور برنامه ریزی کنم و درس بخونم که هم بتونم روزه بگیرم و هم خوب درس بخونم؟
  4. درس خواندن رو از چه ساعتی شروع کنم؟آیا ساعت خوابم کم نمیشه؟
  5. و . . .

 

سلام به شما دانش آموزان عزیز.امیدوارم که حال دلتون عالی و آروم باشه.

سوالات بالا سوالاتی هستن که داخل پادکست بهش پرداختم و نیازی به تکرار اونها در متن و مقاله نیست

اما دو تا نکته مهم رو لازم میدونم تکرار کنم

 

1  اگر انتخاب شما روزه نگرفتن هست باید بدونید که نباید عذاب وجدان و احساس گناه داشته باشید

قانون احساس خوب = اتفاقات خوب رو هیچ وقت فراموش نکنید.ما به احساس خوب برای رسیدن به اهدافمون و بالا بردن ساعت مطالعه و تعداد تست و انگیزه و اراده و . . . نیاز داریم

 

2  اگر هم روزه گرفتید که انشالله مورد قبول درگاه خداوند باشه باید بدونید که واقعا هیچ بهونه ای برای کم کاری و افت ساعت مطالعه و کیفیت مطالعه ی شما برای مطالعه در ماه رمضان نیست

این یه انتخابه و باید در این ماه حواستون به حجم درس و برنامه ای که جلو میارید هم باشه

 

 

 برای دانلود پادکست به صورت مستقیم کلیک کنید