به نام خداوند شعر و سخن/نخستین سخن در همه انجمن

سلام خدمت تو دانش آموزعزیزو سخت کوش

ازت میخوام یه سوال بپرسم، که تو جزو کدوم دسته ای؟؟؟

اونایی که تا یه خورده مسیر و کار سخت میشه کنار میکشن و از گردونه رقابت خارج میشن؟؟

یا اونایی که محکم و مصمم پای هدفشون ممیمونن و تمام تلاششون رو انجام میدن؟؟؟

ببین واسه من از زمان از دست رفته حرف نزن،بزار خیالت رو راحت کنم،مقدار زمانی که ما داریم اصلا مهم نیست

مهم اون حجم کاری هست که تو این زمان که داریم جمع می کنیم.چون مثال نقض این زمان کم رو هم من دارم هم تو

کسایی که با وجود زمان کم(که از نظر من اصلا هم کم نیست)تونستن بدرخشن

اما تو دانش آموز خوبم به من بگو میخوای جزو کدوم از این دسته افراد باشی؟؟

میخوای چند ماه ددیگه حسرت همین زمانی که داشتی رو بخوری؟

یا نه،میگی من پای کار میمونم ،این مسیر رو میرم و پرچم موفقیتم رو،روی قله

نصب میکنم؟؟؟

میدونی من همیشه عاشق دانش آموزایی هستم که تا آخر تلاش میکنن ،که رفیق نیمه راه نیستن،اونایی که شعارشون اینه که

«تو خود پای در راه بنه و هیچ مپرس/خود راه،بگویدت که چون باید کرد»

پس اگه جزو دسته دوم هستی و میخوای تغییری در زندگیت ایجاد کنی،بعد از اینکه فایل صوتی امروز رو گوش کردی

پایین همین صفحه کامنت بزار و به من،خدا و از همه مهمتر خودت.قول بده که متعهد تا آخر مسیر هستی و تلاش میکنی

                                    

                           برو ببینم چیکار میکنی و با مسیرت عشق بازی کن         

                                                                            یا علی

  برای دریافت فایل به صورت مستقیم،کلیک کنید

 

برای عضویت در کانال و دریافت فایل در تلگرام خود،کلیک کنید

 

لینک پیشنهادی: موفقیت 5 ماهه در کنکور 1400 با استارت از صفر http://nimapiry.blog.ir/post/Success-in-5-months