به نام خدای مهربان

 

مرور فایل اول(3 اشتباه در تست زنی کنکور)

بعضی از دانش آموزان از سر نا آگاهی یا متاسفانه آگاهانه یک سری اشتباهات رو در بحث تست زنی کنکور دارند مثل:

1 وقت بیش از حد صرف کردن برای درسنامه خوندن و سمت حل تست کنکور نرفتن

2 همه تست ها رو یکجا حل کردن

اینکار باعث میشه اون زمان که شما دارید تستهای کتابتون رو حل میکنید مسلط باشید ولی به مرور زمان اون تسلط رو ندارید اگه مجددا برنگردید و حل تست نداشته باشید از اون مبحث

3 بلافاصله بعد از درسنامه خوندن تست نزدن

و...

لینک فایل اول:

http://nimapiry.blog.ir/post/test-konkur


 

مقدمه فایل دوم

یک سری از سوالات متداولی که هر ساله از مشاورین کنکور پرسیده میشه اینه که

1 من تستها رو مضربی حل کنم یا پشت سر هم تستهای کتاب تستم رو حل کنم؟

2 فقط تست سراسری حل کنم یا باید سمت حل تست تالیفی هم برم؟

3 نحوه برخورد با پاسخنامه کتابم چطوریه؟

4 برای رسیدن به تراز و درصد بالا باید چه قانونی رو رعایت کنم؟

و...

 

 برای دریافت پادکست به صورت مستقیم،کلیک کنید

 

برای دریافت فایل در تلگرام خود و عضویت در کانال،کلیک کنید

 

 

به امید موفقیت تک تک شما دانش آموزان عزیزم

 

یکی از ویژگی های مشاوره خصوصی، برنامه ریزی حجمی-زمانی هست که یقینا میتونه خیلی کیفیت مطالعه شما رو بالا ببره و از آزمون و خطا کردن شما رو بر حذر داره که وظیفه دانش آموز فقط عمل کردن با خیال راحت به برنامه هایی هست که در مشاوره خصوصی دریافت میکنه

برای شرکت در مشاوره خصوصی و کسب اطلاعات بیشتر با آیدی بنده در کانال تلگرام در ارتباط باشید