http://nimapiry.blog.ir/page/moshavere_khososi_konkor

 

                                        به نام خدای مهربان

 

سلام خدمت شما دانش آموزان عزیز

که دیگه رسما کنکوری 1400 محسوب میشید

ورودتون رو به این مسیر زیبا تبریک میگم.

مسیری که یقین دارم منجربه رشد و پیشرفت شخصیت شما میشه

و شما رو هرچه بیشتر به سمت قویتر شدن سوق میده

اما

باید چیکار کرد که بتونید از این مسیر سربلند بیرون بیاد؟

شخصیت یک کنکوری چه ویژگی داره؟

داخل فایل یه تیکه از داستان سانتیاگو رو تعریف کردم که در ملاقاتش با پیرمرد قصه میفهمه یک دروغی هست به نام بزرگترین دروغ جهان

اما

بزرگترین دروغ جهان چیه؟

پیرمرد قصه میگه که

بزرگترین دروغ جهان -این است: در لحظه ی مشخصی اززندگی مان ، اختیارمان را بر زندگی خود از دست می‌دهیم و از آن پس سرنوشت بر زندگی ما فرمانروا خواهد شد. این بزرگ‌ترین دروغ جهان است…

من در این فایل سعی کردم که بهت کمک کنم که این دروغ رو باور نکنی که دو ویژگی مورد نیاز موفقیت در کنکور رو در وجود خودت بسازی و بتونی به اهداف و آرزوهات برسی.

پس با من همراه باش و به گفته هاش عمل کن

پای تعهدتم بمون

 

 

 

 برای دریافت فایل به صورت مستقیم کلیک کنید

 

 برای دریافت فایل در تلگرام خود و عضویت در کانال،کلیک کنید

 

برای کنکور 1400 و هم چنین 99 (تا زمان برگزاری) همراه شما عزیزان خواهم بود با پادکست هایی که به صورت هفتگی بر روی سایت و کانال قرار میگیره

 

به دانش آموزان عزیز 1400 برای تجربه یک سال فوق العاده و رسیدن به تمام تکنیک های مورد نیاز برای موفقیت در کنکورشرکت در مشاوره های خصوصی رو پیشنهاد میکنم که در این سیستم مشاوره ای،برنامه های مکتوب،جلسات مشاوره هفتگی،جلسات پیگیری،چکینگ هر شب رو دریافت خواهید کرد

برای آشنایی بیشتر با سبک مشاوره بنده و ثبت نام روی لینک زیر کلیک کنید

 

http://nimapiry.blog.ir/page/moshavere_khososi_konkor