به نام خداوند مهربان

 

هرساله زمان امتحانات نهایی که میرسد در ذهن دانش آموزان سوالات زیادی ایجاد می شود

که برای موفقیت در امتحانات نهایی باید چگونه رفتار کرد؟؟

امتحانات نهایی و معدل ما چه تاثیری بر روی رتبه ما می گذارد؟

اصلا داستان تاثیر معدل به چه صورت است؟؟

آیا باید بین تستی خواندن و تشریحی خواندن یکی را انتخاب کرد؟؟

اگر بخواهم درس هایم را تستی جمع کنم؛به چه صورت باید عمل کنم؟

آیا با جمع بندی تک درس داشتن کیفیت خواندن من پایین نمی آید؟

برای اینکه روز امتحان در شرایط خوبی قرار بگیرم چکار کنم؟و چه نکاتی را باید رعایت کنم؟

و ...

اطمینان دارم که اگر به راهکارهای ذکر شده در این فایل گوش داده و مهم تر از همه به آنها عمل کنید،تمام سوالات ذهنی خود را پیدا می کنید و میتوانید در این امتحانات به بهترین نمره و معدل دست پیدا کنید.

 

  برای دریافت فایل صوتی به صورت مستقیم کلیک کنید

برای دریافت فایل در تلگرام خود و عضویت در کانال،کلیک کنید

 

پی نوشت:تمام نکات گفته شده باید برای اون 80 درصدی که مورد نظر طراحان سوال هست؛ در نظر گرفته بشه.قبلا در کانال لیست مطالب حذفی را ذکر کردم.