به نام خداوند مهربان

 

سلام به شما دانش آموزان عزیز.

از خدا میخوام که حال دلتون آروم و ایام به کامتون باشه.

 

یکی از مشکلات اساسی که دانش آموزان  در آزمونهای آزمایشی و کنکور باهاش مواجه هستن بحث مدیریت زمان هست.

مدیریت زمان و آزمون مبحث گسترده ای هست و شامل جنبه های مختلفی میشه که یقینا رعایت کردن این بحث مدیریت آزمون و زمان خیلی به موفقیت شما و کسب تراز و درصد بالا در آزمونهای آزمایشی رایج کمک میکنه.

 

سوالات متداولی که در ذهن شما راجع به مدیریت ازمون هست اینه که

 

1  آیا طبق همون ترتیب دفترچه پیش برم؟یا ترتیب جواب دادن به سوالات و درس ها رو میتونم عوض کنم؟

 

آقای پیری من زمانی که دارم به تست ها در آزمونم جواب میدم،زمان کم میارم؛چیکار کنم که این اتفاق نیفته؟

 

3 در برنامه ام و اون روزهایی که دارم خودم رو برای شرکت در آزمون آزمایشی و کنکور اماده میکنم چه تغییراتی ایجاد کنم که این مشکلات حل بشه

و . . .

 

فقط برای استفاده حداکثری از این پادکست دو تا نکته رو به عنوان پیش نیاز باید رعایت کنید

 

1 از نکات گفته شده یادداشت بردارید که فراموش نکنید (اصلا همین الان پاشو یه دفترچه بردار و اسم من رو روی اون بنویس که تمام نکاتی که در پادکست ها یادمیگیری رو داخلش یادداشت کنی.

پاشدی ؟ )

 

2 این نکات زمانی بهت جواب میدن که بهشون عمل بشه و تمرینشون کنی

 

 

برای دریافت پادکست به صورت مستقیم، کلیک کنید

 

برای دریافت پادکست در تلگرام خود و عضویت در کانال،کلیک کنید

 

مطالب پیشنهادی :

بالا بردن بازدهی مطالعه :   http://nimapiry.blog.ir/post/bazdehi-bala

مشاوره خصوصی :http://nimapiry.blog.ir/page/moshavere_khososi_konkor