به نام خداوند مهربان

 

سلام به توی عزیز و تلاشگر

خب حال و احوال چطوره؟؟اوضاع به کامه؟

          بگی نه؛پا میشم میام میزنمتااا!!! 😅😅

دانش آموز من باید همیشه عالی و پرانرژی باشه و حتی اگه به صورت مقطعی حال بد و بی انگیزگی سراغش اومد بتونه سریع خودش رو به حال خوب برگردونه و به یه آدم پر انرژی تبدیل بشه، چون راهش رو قبلا بهش یاد دادم(✔️رجوع به پادکست های انگیزه)

خب

 1 چند بار شده تا حالا در اجرا کردن برنامه هات تنبلی کنی و درس خوندنت رو پشت گوش بندازی؟

2 یا مثلا سال جدید رو به عنوان نقطه عطف در نظر بگیری که آره من میخوام در سال جدید تغییر کنم و یه آدم دیگه بشم، اما ببینی باز همون آش و همون کاسه؟

3 اصلا آشنایی داری نسبت به وظیفه مغز؟ که کار و وظیفه مغز چیه؟

 

✅ توی این پادکست سراغ جواب دادن به این سوالات رفتم و تو رو با وظیفه مغز، آزمایش مارشملو و راهکارهایی برای از بین بردن تنبلی و اهمال کاری آشنا میکنم که بزنی و ریشه کن کنی این تنبلی رو و پر قدرت ادامه بدی

❌وایسا ببینم!! کجا ⁉️

سریع میخوای پادکست رو دانلود کنی؟ نخیر از این خبرا نیست، اول میری اون دفترچه که مخصوص پادکست هایی مشاوره هست رو بر میداری و در زمان گوش دادن به پادکست یادداشت برداری میکنی بعد

آ باریکلا..

💎رویاهات منتظرتن و بی تاب رسیدن تو

 

 برای دریافت پادکست به صورت مستقیم کلیک کنید

 

https://t.me/Moshavere_NIMAPiRi