به نام خداوند مهربان

 

سلام به شما دانش آموزان عزیزم.

از خدا میخوام که حال دلتون عالی و آروم باشه

خب رسیدیم به ایام جمع بندی ترم اول

نه اصلا نترس.چرا میگم نترس؟

چون بعضی ها تا اسم جمع بندی میاد میگن ای وای ما استرس گرفتیم و فکر میکنن جمع بندی یه پروسه عجیب و غریبه

در صورتی که اصلا اینطور نیست .جمع بندی  شبیه همون مرورهاییه که در طول درس خوندنتون تا اینجای کار برای کنکور 1400 داشتید.

 

خب این ایام برای شما پشت کنکوریهای عزیز،میتونه یک سکوی پرتاب باشه و خیلی بیشتر از قبل مطالب رو در ذهنتون تثبیت کنه

پس با دید مثبت و امیدوارانه ای وارد این ایام بشید.

اما سوالاتی که در پادکست و امروز میخوایم بهش بپردازیم چیه؟

1  روش جمع بندی و مرور در این ایام چیه و با چه روشی پیش بریم؟؟

من یک سری مطالب رو اصلا نخوندم و از بودجه بندی آزمونم جا موندم چطور به اونها برسم و یا روی مطالبی که قبلا خوندم اما از اون خوندن و تست زدن آنچنان که باید رضایت خاطر ندارم چطوری با این درس ها و مباحث برخورد کنم؟؟

3  آقای پیری شما قبلا گفتید که هرچه به کنکور نزدیک تر میشیم؛باید درس خوندن رو  تخصصی تر جلو ببریم.منظور از این تخصصی تر چیه؟

و . . .

 

دست به قلم بشید و با من در این پادکست آموزشی همراه باشید تا به جواب تمام سوالات برسید.

 

دوستتون دارم heart

مشاور شما نیما پیری

 

 برای دریافت پادکست به صورت مستقیم کلیک کنید

 

لینک عضویت در کانال و دریافت پادکست ها :https://t.me/Moshavere_NIMAPIRi

 

مشاوره پیشنهادی :

چیکار کنم یک پشت کنکوری موفق باشم؟http://nimapiry.blog.ir/post/posht-konkuri